Uutta sisustusta

Pizzeria uudistuu! Koska sisustus on tärkeä osa ihmisten viihtyvyyttä, täytyy siihen panostaa. Uudet huonekalut ovatkin paikallaan, koska entinen sisustus alkoi olla jo aikansa elänyttä. Olen huomannut sen, että kun pöydät ja tuolit ovat siistissä kunnossa, asiakkaat palaavat yhä vain uudelleen. Sen vuoksi jokaisen ravintolan kannattaisi panostaa sisustukseen, eikä vain odottaa asiakkaiden tilaavan ruokaa ja ottavan sen mukaansa. Ravintolan toiminnan kannalta siellä syövät asiakkaat ovat tärkeitä. He ostavat yleensä muutakin kuin pelkän pitsan. Esimerkiksi juomien myyminen tuo ison lisän ravintolan tuottoon ja on siksi tärkeää. Pelkällä alle kymmenen euron pitsan myymisellä ei saa paljoakaan voittoa, joten kaikki ylimääräinen tulo on tärkeää. Jokainen yrittäjä voi varmasti samaistua tähän.